یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳

بودجه، فیلمبرداری «سگ‌های زرد» را به تعویق انداخت

ابراهیم اصغری

فارس: ابراهیم اصغری تهیه‌کننده گفت: با توجه به تامین مالی پروژه از سوی بنیاد فارابی و انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس، کار فیلمبرداری به تعویق افتاد و امیدواریم اواخر شهریور جلوی دوربین برود.

ابراهیم اصغری تهیه‌کننده سینما درباره تولید فیلم «سگ‌های زرد» که قرار بود در پایان خردادماه صورت گیرد گفت: قرار بود فیلم «سگ‌های زرد» را عید فطر جلوی دوربین ببریم اما به دلیل این مهم که فیلم با مشارکت انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس و بنیاد سینمایی فارابی قرار است جلوی دوربین برود، این دو نهاد با تغییراتی در مدیران مواجه شدند به همین دلیل کار به تعویق افتاد. 

وی ادامه داد: البته هر دو نهاد به استراتژیک بودن سوژه اشراف کامل دارند و تلاش می‌کنند تا شرایط مالی برای تولید فیلم را فراهم آوردند اما نکته حایز اهمیت این است که فیلم با توجه به موضوعی که دنبال می‌کند در لوکیشن‌های بازسازی شده در اطراف تهران قرار است جلوی دوربین برود که لوکیشن‌ها آماده شده و با عوامل پشت دوربین و بازیگران صحبت کردیم اما به دلیل طولانی شدن پیش تولید مجبور هستیم که دوباره با دوستان صحبت کنیم که همین مورد سختی کار را دو چندان می‌کند. 

تهیه‌کننده«به کبودی یاس» ادامه داد:  قصه «سگ های زرد» موضوع تروریست‌هایی است که در شرق کشور فعال هستند  و حوادث تروریستی را رقم می‌زنند.  مدیران فعلی این دو نهاد توافق روی فیلمنامه نهایی دارند و فیلمنامه  مورد وثوق همه دوستان بود، امیدوارم شرایط مالی دو نهاد به گونه‌ای فراهم شود تا اواخر شهریورماه فیلمبرداری را آغاز کنیم.

وی در خاتمه تاکید کرد:  تعویق دو سه ماهه در فیلمبرداری باعث شد تا  تعدادی از عوامل را  اجباراً از دست بدهیم و به محض تامین مالی دوباره باید با عوامل صحبت کنیم  و شهریورماه برای شروع فیلمبرداری آماده شویم. 

داستان حول محور 5 شخصیت می‌گذرد که یکی از شخصیت‌های محوری داستان زن است

تاکنون احمد کاوری(نویسنده و کارگردان)، ابراهیم اصغری (تهیه‌کننده)، داریوش پیرو (طراح صحنه) و مریم صفایی (مدیرتولید) برای ساخت فیلم همکاری دارند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.